מערכת ניהול ואבטחת עמדות קצה ושרתים
Barracuda RMM - MSP

 

Barracuda RMM (Remote monitoring and management)

ה-RMM הראשון הכולל כלי הערכת רמת אבטחה המאפשר למשווק ה-MSP לנהל סיכוני אבטחה, לנטר חריגות ולשחזר נתונים בצורה מיטבית במקרה של התקפה.

 

השירות כולל:

 

פתרון כולל לניהול ואבטחת עמדות קצה 

Barracuda RMM הינו פתרון מקיף הכולל: הערכת רמת אבטחת המידע בעמדות קצה, יכולות ניטור, אוטומציה,ניהול משימות, ניהול עדכוני אבטחה וגרסאות תוכנה (patch management), דוחות מפורטים ועוד. הפתרון זמין בתצורה מקומית או בענן ומאפשר בניית מערך אבטחה לעסקים קטנים ובינוניים (SMB) לשם התמודדות מיטבית עם איומי אבטחת המידע כיום.

זיהוי וטיפול בפרצות אבטחה

 Barracuda RMM כולל כלי הערכת אבטחה בשם SSA - Site Security Assessment. הכלי מאפשר לספקי שירותים מנוהלים (MSPs) לזהות בקלות חולשות ברשת המקומית של הארגון המנוהל ולהציג עבורו המלצות לתיקון. ההערכה מציגה מדד מספרי של יציבות האבטחה לכלל הנכסים (Assets) של הארגון על ידי ניתוח של עדכוני טלאי האבטחה (Patches), רמת חוזק הסיסמאות, מצב האנטי וירוס ורמות אבטחת הרשת. דירוג מדד ההערכה נבחן באופן תקופתי ומציג פלט כרונולוגי לשם מעקב אחר שיפור אבטחת המידע.

 

חסכון בזמן, משאבים ותוכנות

לBarracuda RMM יכולת התאמת מדיניות לכל לקוח תוך שימוש בממשק הניהול. הMSP יכול להתאים מדיניות (Policy) לכל לקוח או עמדת קצה, לשלוח התראות ולבצע תיקונים באופן אוטומטי. Barracuda RMM כולל כלי תמיכת IT כתוסף חינמי המאפשר לMSP לנהל קריאות שירות של לקוחות ללא צורך במערכת צד שלישי. מערכת ניהול קריאות השירות משולבת עם שאר כלי האבטחה (Security Stack) של Barracuda MSP, לשם ייעול אספקת שירותי האבטחה.

 

חיזוק הקשר עם הלקוח

ה MSP's יכולים לתזמן ולשתף דוחות עם לקוחות בעזרת למעלה מ-150 דוחות מובנים הניתנים להתאמה. דוחות אלו ממחישים את תרומתו של ספק השירות, מספקים שקיפות אל מול הלקוח ומזהים תחומים הזקוקים לשיפור רמת האבטחה. נוסף על כך מערכת ניהול קריאות השירות מאפשרת פתרון מהיר לבעיות של לקוחות עם יכולת להתחבר למערכות PSA - Professional Services Automation. אוסף הכלים הללו מהווה תשתית מתקדמת לאבטחת עמדות קצה של לקוחות ולצמיחה עסקית של ספקי השירות המנוהל.

 

תכונות עיקריות:

 

הערכת אבטחת עמדות קצה (Site Security Assesment) :

זיהוי נקודות תורפה ברשת הלקוח והמלצה ​​על השירותים המתאימים לטיפול.

 

תוכניות שירות מותאמות: 

יצירה והפעלת שירות בהתאם לצרכי הלקוח.

 

ממשק ניהול (Dashboard) מרכזי: 

הוספה וניהול רשתות של לקוחות ממשק ניהול מרכזי.

 

ניטור והתראה מותאמים אישית: 

ניטור והתראה רציפים על בסיס מדיניות עבור מגוון רחב של יישומים וסוגי מכשירים.

 

ניהול טלאי  Microsoft:

רכישה, בדיקה והחלת עדכונים (Patching) של Microsoft -  בתצורה אוטומטית או ידנית.

 

ביצוע אוטומציה של משימות: 

השלמה מהירה של משימות נפוצות ותיקון התראות פשוטות באמצעות למעלה מ 200 סקריפטים מובנים מראש.

 

תמיכת IT מרחוק: 

התחברות מאובטחת לתחנות העבודה של לקוחות לשם תמיכה ופתרון בעיות באופן מיידי.

 

דיווח מפורט: 

העצמת תרומת ספק השירות ללקוח ע"י שליחת דוחות ומשימות לשיפור.

 

קריאות שירות - PSA :

מעקב ודיווח קריאות שירות (Tickets) באמצעות מערכת מובנית הכוללת אינטגרציה למערכות  PSA.

 

אינטגרציה מלאה עם ספקי צד-שלישי: 

ניטור, ניהול וביצוע משימות ניהול נפוצות עם יישומים משולבים כגון:  VMware, Office 365 ו-Hyper-V.

 

תוספים (Add-ons) ל RMM 

 

מרכז תפעול הרשת (NOC) :

מרכז תפעול הרשת של ברקודה (NOC) מספק שירותים מנוהלים 24x7 ותמיכה טכנית ללקוחות כהרחבה של צוות הMSP.

 

Help Desk :

ה- Help Desk של Barracuda פועל כהרחבה ומאפשר יכולות של טלפון, דואר אלקטרוני וצ'אט.

ניהול תוכנה מתקדם: 

ניהול תוכנה מתקדם של ברקודה מספק ל-MSP גישה לספרייה מקיפה של טלאי (Patches) צד-שלישי ועדכונים של למעלה מ-100 ספקי תוכנה אותם ניתן להטמיע באופן אוטומטי ללקוחות. דבר זה מסייע ל-MSP לשפר עוד יותר את עמדת האבטחה של לקוחותיהם על ידי מניעת חולשות ועדכוני טלאים שנבדקו מראש טרם התקנה.

אנטי וירוס מנוהל: 

יכולת הטמעת Avast Business Antivirus Pro Plus או Microsoft Defender Antivirus לכל המכשירים תחת ניהול Barracuda RMM קלה, מובנית ומשפרת אבטחה.

Barracuda Content Shield :

מעקב וניהול  לקוחות Barracuda Content Shield באמצעות Barracuda RMM לצורך ניהול של שירות אבטחת הגלישה באינטרנט.

גיבוי Barracuda Intronis :

Barracuda RMM מאפשר פריסה של מוצר הגיבוי לענן Cloud Backup של ברקודה בקלות וביעילות.